Miliony złotych wyrzucone w błoto

Miliony złotych wyrzucone w błoto !

W dniu dzisiejszym w skrzynkach pocztowych na terenie Lublina i nie tylko można było znaleźć ulotkę promującą szczepienia w postaci Bezpłatnego dodatku do Kuriera Lubelskiego wydanie specjalne którego właścicielem jest Polska Press.

Ośmiostronicowy dodatek ma być dystrybuowany za pośrednictwem Poczty Polskiej i jak twierdzą,że dodatek nie został wydany na zlecenie UW a urząd jest tylko jego partnerem.

Jak na ironię wartość transakcji jest tajna dlaczego?

Może dlatego,że ktoś na tym zarobił jak zwykle duże pieniądze? Nasza redakcja zwracała się do partnerów dodatku min. Kopalnia węgla Bogdanka, PGE,Grupa Azoty Puławy, do chwili obecnej tylko grupa Azoty odpowiedziała na Naszego e-maila który był lakoniczny,gdzie jak mantrę powtarza się, że spółka jest odpowiedzialna społecznie . No cóż podniesie się cenę nawozów i bilans się będzie zgadzał. Kwota jaką wyasygnowała Grupa Azoty jest również tajemnicą handlową.

Kopalnia węgla Bogdanka oraz PGE jak na razie nie odpowiedziały na Nasze zapytania.

A co jest w środku dodatku? 

Cała druga strona poświęcona jest kryptoreklamie wojewody Lubelskiego,który jak twierdzi nikt wojewodzie nie odmówił pomocy. Może wojewodzie nie , a co ze zwykłymi obywatelami? Teleporady,brak dostępu do szpitala, co Ci ludzie mają powiedzieć? 

Kolejne strony to promocja lekarzy celebrytów. Najwięcej miejsca poświęcono pewnemu mało znanemu profesorowi Mirosław Czuwar, według którego szczepionki są skuteczne i dostępne na rynku są bezpieczne.

Jak prof. Czuwar mówi:

Moim zdaniem szczepieni na COVID-19 powinno być obowiązkowe.To że tego nie zrobiono to był błąd.

A teraz skoro umowy są tajne to spróbujmy w przybliżeniu obliczyć koszty:

Nakład:820 tyś 

Druk: 2,0 zł

Kolportaż: 1.5 zł

Razem: 2.870.000 PLN tyle mniej więcej kosztowała ta propaganda. Koszty mogą być znacznie wyższe.

Teraz drogi czytelniku pomyśl co można za taką kwotę kupić bądź wyremontować.etc.

A co do pandemii:

Poniżej film .

Polecamy obejrzeć od początku do końca!
Wprawdzie jest to profesjonalna promocja książki Pana Józefa Białka, ale forma, a przede wszystkim treść tego materiału, niejednemu Polakowi (wciąż będącemu w letargu) – otworzy oczy.