Jak donosi serwis wirtualnemedia wśród platform internetowych o tematyce religijnej najwięcej użytkowników ma Deon.pl, a na najdłużej internautów przyciąga platforma dla Świadków Jehowy JW.org, wyprzedając pod tym względem aplikację Pismo Święte PL i serwis Msza-online.net.

Jak donoszą wirtualnemedia we wrześniu br. Deon.pl odwiedziło 2,18 mln internautów, co dało 7,36 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie przeciętnie 3 minuty i 39 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Aleteia.org zanotowała 1,36 mln użytkowników, 5,49 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 3 sekundy średniego czasu korzystania.

W tej ostatniej statystyce zdecydowanym liderem od dawna jest platforma Świadków Jehowy JW.org, która przyciągnęła we wrześniu 1,05 mln internautów (co dało 3,55 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na godzinę, 18 minut i 4 sekundy.

Dwie witryny przekroczyły poziom pół godziny średniego czasu korzystania. W aplikacji Pismo Święte PL 335,5 tys. internautów (1,13 proc. zasięgu) spędziło przeciętnie po 44 minuty i 25 sekund, a serwis Msza-online.net zanotował 218,4 tys. odwiedzających, 0,74 proc. zasięgu oraz 31 minut i 37 sekund średniego czasu korzystania.

Tak więc jasno wynika,że serwis internetowy tworzony przez Świadków Jehowy JW.org według badanych ma o wiele więcej ciekawszych treści,które przykuwają uwagę czytelników odwiedzających w/w serwis. 

Nasza redakcja zagłębiła się w treści prezentowane w serwisie JW.org i musimy stwierdzić, że jesteśmy miło zaskoczeni przejrzystością serwisu,brakiem reklam,oraz porządkiem chronologicznym gdzie tematy są dostosowane do osób w różnym wieku.

Bardzo mile jesteśmy zaskoczeni dużą ilością materiałów dla najmłodszych filmy,oraz doświadczenia napisane w przystępnym języku.

Najbardziej zauważalny jest brak mieszania się w politykę,serwis jest w 100% apolityczny. Skupiony jest na sprawach ważnych dla Świadków Jehowy, pomoc dla osób przygnębionych,jak znaleźć spokój i szczęście etc.

Zdjęcie ilustracyjne dzięki uprzejmości Świadków Jehowy.

Źródłoło:wirtualnemedia.pl