Niebawem nabór wniosków w konkursie ‘Ochotnicy Naszej Gminy’

Dokładnie 16 lutego rusza nabór wniosków w konkursie grantowym ‘Ochotnicy Naszej Gminy’ Fundacji Banku Gospodarstwa Krajowego.

Wnioski mogą składać jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego. Wniosków nie mogą składać jednostki, które otrzymały środki w poprzedniej edycji.

 

  • Na co może być przeznaczone dofinansowanie:

    W ramach programu, dofinansowanie może być przeznaczone na zakup m.in.:

    • agregatów, ładowarek, przedłużaczy;
    • defibrylatorów, noszy, parawanów ochronnych;
    • mundurów, hełmów;
    • lamp, latarek, reflektorów, masztów, systemów oświetleniowych;
    • łańcuchów pił, pilarek, przecinarek, nożyc;
    • sprężarek, wentylatorów, detektorów;
    • pomp, motopomp, zestawów hydraulicznych, wałów przeciwpowodziowych;
    • poduszki wysokociśnieniowe z butlą i sterownikiem;
    • podpory do stabilizacji pojazdów itp…

     

    W II edycji programu wygra maksymalnie łącznie 60 najlepszych projektów, które zostaną dofinansowane:

    • 30 projektów na kwotę do  15 000,00 zł brutto
    • 30 projektów na kwotę do  25 000,00 zł brutto

Ogłoszenie wyników zaplanowano na czwartek 2 marca.

Więcej informacji: https://www.fundacja.bgk.pl/ochotnicy-naszej-gminy/